Translate

Szukaj na tym blogu

czwartek, 22 lutego 2024

ASTRONOMICZNY DOWÓD BOSKIEGO NATCHNIENIA...

 


Do odczytania tego posta też przydałaby się jakaś lupa , jak na moim tytułowym obrazku blogowym. Już nie wspomnę... luneta astronomiczna, chociaż o astronomii i ... Bogu będzie tu do poczytania.
 Jestem właścicielką  i czytelniczką "Poematu Boga Czlowieka" Marii Valtorty.

Poemat Boga-Człowieka to wielowątkowa seria wizji na temat życia Jezusa Chrystusa autorstwa Marii Valtorty. Dzieło liczy siedem ksiąg w szesnastu tomach o objętości około czterech tysięcy stron. W nowszych wydaniach nosi również alternatywny tytuł: "Ewangelia, jaka została mi objawiona".
Zafascynowana jestem dokładnymi opisami miejsc, zjawisk astronomicznych i historycznych, jakie dotyczą tego okresu. 
Sama pogłębiona wiara, nie tylko wiedza uzyskana po lekturze tego dzieła jest nieoceniona.

List od duchowej córki świętego Ojca Pio
o jego słownym poleceniu czytania dzieł Marii Valtorty

Poniżej dokładna kopia listu napisanego przez duchową córkę Ojca Pio, Rosi Giordani do dr Emilio Pisaniego, redaktora i wydawcy dzieł Marii Valtorty w oryginale.

W liście tym Rosi Giordani poświadcza słowa Ojca Pio skierowane do jednej z duchowych córek nakazujące jej czytanie książek Marii Valtorty. Ten list pochodzi z publikacji pt. „Ojciec Pio i Maria Valtorta” (str. 466)

Dr Emilio Pisani, Umiłowany w Jezusie!

Nazywam się Rosi Giordani, jestem duchową córką Ojca Pio. Pochodzę z Bolonii, ale mieszkam tu od wielu lat z moją matką, która urodziła się w 1897 r., podobnie jak Maria Valtorta. Ojciec spoczywa od dwunastu lat na cmentarzu w tym mieście. W 1981 r. byłam obecna z matką w Bazylice Zwiastowania we Florencji z okazji obchodów rocznicy śmierci Marii Valtorty. Byłam z kochanym Domenico Fiorillo. Uściskałam Martę (przyjaciółkę Marii – przyp. Tłum.) i słuchałam jej pięknej rozmowy. Piszę szczególnie dlatego, aby przekazać Panu następujące informacje: duchowa córka Ojca Pio, od samego początku, pani Elisa Lucchi, znana jako Malwina, z Forli, na rok przed śmiercią Ojca Pio, zapytała go w spowiedzi: „Ojcze, słyszałam wzmiankę o książkach Marii Valtorty. Czy radzisz mi je przeczytać? „Ojciec Pio odpowiedział:” Nie radzę ci – rozkazuję ci!”

San Giovanni Rotondo, 7 stycznia 1989 r.
Rosi Giordani

OPINIA PAPIEŻA PIUSA XII

Wszystko, co można powiedzieć o pięknie i głębi zawartości pism włoskiej mistyczki Marii Valtorty (+1961) streszcza się w zdaniu wypowiedzianym przez Ojca Świętego Piusa XII, który 26 lutego 1948, w czasie audiencji specjalnej udzielonej ojcom Andrea M. Cecchin, Corrado Berti i Romualdo M. Migliorini, teologom z Zakonu Serwitów Najświętszej Maryi Panny, opiekunom Marii Valtorty, powiedział: «Opublikujcie to dzieło takie jakie jest. Nie ma potrzeby wydawać opinii o jego pochodzeniu. Kto przeczyta, ten zrozumie»

Kardynał Gagnon wydał 31.10.1987 oświadczenie: «Sąd wydany przez Ojca Świętego w roku 1948 stanowił oficjalne imprimatur nadane w obecności świadków.»

Niżej podane naukowe dowody na udział samego Boga w powstaniu tego dzieła może lepiej byłyby zrozumiale dla czytelnika tego posta, gdyby sam poemat , przynajmniej (jedna księga) została przeczytana. Znalazłam kiedyś  ten poemat w PDF. Jak juz wspomniałam, sama mam w tradycyjnej wersji "książkowej" wszystkie księgi i często do nich wracam.



Na zakończenie próbka:

W poście Poniższy post ( kliknij w link tutaj) zawiera  wizję św. Jana z Poematu Boga Człowieka" Marii Valtorty. Będzie w niej przedstawione wniebowzięcie Maryi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz